|
|
|
Beste relatie, |
|
In deze Update vindt u allereerst een review van de nieuwe Samsung Galaxy S7 en S7 Edge en handige info over de veel besproken meldplicht omtrent datalekken. Ook informeren wij u over de nieuwste oplossing van T-Mobile en stellen wij u graag voor aan onze klantenhelden. Wij wensen u veel leesplezier! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Even voorstellen... onze klantenhelden |
|
Elk kwartaal vragen wij feedback aan onze klanten. Deze feedback is ons dagelijks voer tot verbetering. Per kwartaalmeting zetten wij onze medewerkers met de hoogste klantwaardering in het zonnetje. Dit zijn onze klantenhelden. Afgelopen kwartaal waren dit Mandy Prins en Michel Wielders. Uiteraard zijn we trots op deze kanjers!
|
|
|
|
|
Onder de aandacht: Cloud&Clear |
|
|
|
Zakelijke telefonie vanuit de cloud. Het is voor steeds meer organisaties een logische volgende stap. Vast en mobiel geïntegreerd, uiteraard. Graag brengen wij Cloud&Clear van T-Mobile onder uw aandacht. Een oplossing met veel flexibiliteit en persoonlijke aandacht voor uw organisatie tijdens de overstap.
|
|
|
Review: Samsung Galaxy S7 en S7 Edge |
|
In februari van dit jaar lanceerde Samsung al weer haar nieuwste paradepaardjes: de Galaxy S7 en Galaxy S7 Edge. Hiermee laat Samsung zien waar het naartoe gaat: een premium smartphone met heel veel functionele features en een dijk van een camera. We hebben voor u de specs op een rij gezet en een review geschreven omtrent de belangrijkste features.
|
|
|
|
|
Kent u deze tips & tricks voor uw smartphone? |
|
|
|
U kent uw telefoon als geen ander, toch? U heeft deze elke dag, ieder uur of zelfs iedere minuut bij de hand en verliest ‘m geen moment uit het oog. Toch zijn er altijd een aantal opties die u vast nog niet kent. Regelmatig brengen wij u op de hoogte van handige tips & tricks waarmee u nog slimmer gebruikt kunt maken van uw smartphone. We hebben er weer een aantal voor u op een rij gezet.
|
|
|
Bent u klaar voor uw meldplicht? |
|
Vanaf 1 januari is de meldplicht datalekken ingegaan. Dit betekent dat organisaties, bij een ernstig datalek, dit direct bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) aan moeten geven. Benieuwd naar wat een datalek precies is, voorbeelden van datalekken en hoe u een melding kunt doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wist u dat... |
|
...ons Vitaal programma inmiddels al weer twee jaar draait en het programma door onze medewerkers is beoordeeld met een 8,1! Komend jaar staan er weer diverse activiteiten op het programma rondom de peilers beweging, voeding & mindset.
Meer over Vitaal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
App tip |
|
Effectiever samenwerken? Apps kunnen u hierbij helpen!
We werken steeds meer vanaf verschillende locaties met verschillende relaties en medewerkers. Dan wilt u wel efficiënt kunnen communiceren, documenten met elkaar delen en projecten overzichtelijk beheren. Er zijn steeds meer apps die u hierbij kunnen helpen. Wij hebben een aantal apps voor u op een rij gezet, zodat u zelf kunt kijken welke app het beste bij uw werkwijze past.
Naar de apps |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ondertussen bij Innoveren door integreren |
|
Doet u het veilig?
Op 15 februari hadden wij een netwerkclub op bezoek voor de bijeenkomst ‘de safe house tegen alle cybercrime’ waarmee extra bewustwording werd gecreëerd. Carlo Seddaiu nam de aanwezigen mee in de wonderlijke, geheime (onder)wereld van computer- en telefoonhacking.
Maar liefst 25% van de middelgrote bedrijven is inmiddels slachtoffer geworden van een vorm van cybercrime. Bent u hiertegen beveiligd? Wij bekijken uw situatie graag samen met u. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Service call |
|
Apple heeft vastgesteld dat in zeldzame gevallen de lichtnetadapters kapot kunnen gaan met het risico op een elektrische schok bij aanraking tot gevolg. Heeft u zo’n adapter? Dan kunt u deze kosteloos omruilen in onze Servicepunten.
Meer over de actie |
|
|
|
|
|
|
|
|